na základě smluvního vztahu mezi podnikem a státní poštou bylo možno dohodnout konkretní noční poštovní spoje (poštovními vozy či vlaky nebo auty), které při dodání do smluvené hodiny zajistily přes noc dopravu zásilek z velkých měst do Brna a naopak tak, aby si je příjemce mohl ráno vyzvednout

tento způsob přepravy se po řadu let (70-tá a 80-tá léta min. stol.) využíval k oboustrannému posílání dat (děrných pásek) i výstupních papírových sestav mezi podnikovým ředitelstvím Ingstav n.p. v Brně a jeho závody v Hradci Králové, Kojetíně, Uhreském Hradišti, Opavě, Ostravě a myslím, že i na stavbě přehrady v Dalešicích

pokud se pamatuji, tak tento způsob smluvní přepravy zásilek využívaly i jiné podniky - - -

souvislosti

<<<  Materiálová evidence v n.p. Ingstav Brno

ČeV - duben 2016