Historie programování a VT u nás
Přepnout navigaci
  • AKTUÁLNÍ NOVINKY
  • Cíle expozice
  • PRŮVODCE EXPOZICÍ
  • ABC lexikon
  • O nás
  • Kontakty
  • Blogy
  • COBOL
  • KNIHOVNA
  • Úvod
  • R - redakce vývoje prog-story
  • zatím nezařazené články
  • OOP a jeho výuka

OOP a jeho výuka

rozcestník - Rudolf Pecinovský

http://vyuka.pecinovsky.cz/prispevky/index.html   

https://books.google.cz/books?id=u6m6gY2zU_kC&pg=PA51&lpg=PA51&dq=objekty+pecinovsk%C3%BD&source=bl&ots=n49-HPdVgC&sig=unT2NeJU73JT5dyseOL13xSlAEg&hl=cs&sa=X&ved=0CEIQ6AEwBzgUahUKEwiBzZyKyZPHAhWBuBQKHWRKCwo#v=onepage&q=objekty%20pecinovsk%C3%BD&f=false

 - Myslíme objektově v jazyku Java - !!!

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=44&cad=rja&uact=8&ved=0CDAQFjADOChqFQoTCPvn1ajJk8cCFUvAFAod3-oLLA&url=http%3A%2F%2Fwww1.osu.cz%2F~hunka%2Fvyuka%2FjavaOOP%2Fobop1%2Fjvcv01%2FOOP_01.pdf&ei=PdzCVbvVDsuAU9_Vr-AC&usg=AFQjCNG9ZFtlm5wgyBK0lLLhZsHQBh0UKA&bvm=bv.99556055,d.d24 

- OOP Huňka - Ostrava - slidy 

  • Předchozí
  • Další

Prohlídkové okruhy

  • Mapa stránek
  • TOP *** (s)
  • Populárně psané články (s)
  • Programátorské vzpomínky (s)
  • - - -
  • A - systémy a programování
  • B - počítače a další technika
  • C - využití počítačů a IT
  • D - lidé
  • E - instituce a info-zdroje
  • - - -
  • H - historický vývoj u nás
  • M - virtuální sbírky TM v Brně
  • P - programátorské příklady
  • R - redakce vývoje prog-story
    • řízení vývoje expozice - SCRUM
    • ověřovací stránka - obálka
    • slovník témat
    • .. konzultační porady
    • virtuální exponáty .e.
    • přehled fotogalerií
    • zatím nezařazené články
    • (kategorie)
    • ( timeline ČeV memory (s) )
    • (R - mapa stránek)
    • timeline počítačů u nás
    • UNCATEGORISED
  • - - -

Přihlášení

  • Zapomenuté jméno?
  • Zapomenuté heslo?

Upravované

  • DB - s0 - protokol se zadávacími parametry
  • DB - lokality - roky, (položky Typ, Org)
  • knihovna f - standardní funkce
  • knihovna c - jedničkové počítadlo
  • příklad: hledání v seznamu
  • příklad: podmínkové jméno
  • příklad: čtení z klávesnice
  • ** Wikipedie
  • E... TOP on-line muzea a stránky
  • 2021 pracovní příklady Python

Nahoru

© 2021 Historie programování a VT u nás