Historie programování a VT u nás
Vyhledávání...
Přepnout navigaci
AKTUÁLNÍ NOVINKY
Cíle expozice
PRŮVODCE EXPOZICÍ
ABC lexikon
O nás
Kontakty
Blogy
COBOL
KNIHOVNA
Úvod
Mapa stránek
(štítky)
Zadejte část názvu
Zobrazit
5
10
15
20
25
30
50
100
Vše
. aplikovaná informatika
1976 - Některé aspekty řešení interaktivních systémů
1979 - Rozhodovací tabulky jako prostředek usnadnění verifikace programů
1979 - Štruktůra programov (v BPS)
1980 - Testování programů
1983 - Interaktivní grafové systémy
1985 - Čtyři úrovně abstrakce při koncipování modelů a procesů
1985 - Projektování datové základny metodou HIT modelu
1989 - Technologie projektování informačních systémů
1989 - Výřezy programů v procesu ladění a testování
1994 - Verifikace funkční a datové struktury
1995 - Modelování, simulace a realizace softwarového procesu
1997 - Algoritmy, datové struktury a přínos jejich studia pro vzdělání inženýra
1998 - OBJ3 a LEGO jako nástroje pro specifikaci funkčního modelu
2002 - Teoretická informatika ve vztahu k programátorským technikám
Prohlídkové okruhy
Mapa stránek
(štítky)
TOP *** (s)
Populárně psané články (s)
Programátorské vzpomínky (s)
- - -
A - systémy a programování
B - počítače a další technika
C - využití počítačů a IT
D - lidé
E - instituce a info-zdroje
- - -
H - historický vývoj u nás
M - virtuální sbírky TM v Brně
P - programátorské příklady
R - redakce vývoje prog-story
- - -
Přihlášení
Uživatelské jméno
Heslo
Pamatuj si mě
Přihlásit se
Zapomenuté jméno?
Zapomenuté heslo?
Upravované
** Wikipedie
E... TOP on-line muzea a stránky
2021 pracovní příklady Python
jedničkové počítadlo
čtení z klávesnice
podmínkové jméno
DB - lokality - roky (pracovní)
seznam ..... hledání v seznamu
knihovna Htm
hlavní řídící program - pracovní verze 2101-08